Al voltant de les meves deu mini reflexions del Bayern – Barça

barça bayern

Ahir el Barça va patir una de les derrotes més dures dels últims anys. Pel resultat (potser un pèl exagerat el 4-0) però també per la cruel forma en què es va produïr la derrota i que ens va deixar a tots els barcelonistes amb un regust força amarg, molt amarg, però tampoc tan tan amarg.

Com acostuma a passar després d’aquest tipus de partits, és ja immediatament després de la seva conclusió quan tots els barcelonistes i no barcelonistes, aficionats i no aficionats, opinen. Perquè no ho negarem, si una cosa tenim la gent d’aquest petit gran país és que ens agrada opinar. Opinem de tot, i al futbol és molt fàcil dir-hi la teva. I si no saps què dir, doncs et poses amb el què diu l’altre i, cervesa darrere cervesa, et vas animant fins al punt de ser un autèntic expert en la matèria. Perquè no ho negarem, som un país d’experts, experts un altre cop amb tot.

Parlant ja del partit, el que va deixar més preocupat al barcelonista, i parlo en general, va ser la manca de capacitat de reacció que va demostrar tot l’equip durant la gran majoria dels 90 minuts. I és que no es poden abaixar mai els braços companys!

Jo però, ahir a la nit i relativitzant una mica tot plegat (ja m’ho diu la meva mare, s’ha de relativitzar) em vaig apuntar a la “moda” de compartir una mica la meva visió del partit en forma de tuits enumerats (això vull dir que és la moda, enumerar els tuits). Així doncs, us deixo amb els meus 10 tuits que vaig publicar al meu compte de Twitter (no confondre amb els 10 manaments ni res d’això):

ELS 10 TUITS DE MINI REFLEXIO DEL BAYERN – BARÇA

logo del twitter

1/10 Els àrbitres no han influït en el resultat però perquè s’han equivocat a les dues bandes. Urgeix incorporar tecnologia.

2/10 El preocupant és que perdent 3-0 l’equip estava totalment derrotat i sense to competitiu. Ei, que hi havia partit de tornada!

3/10 Al bar on estava i després del quart gol, un noi ha tirat una cadira a terra i ha marxat de males maneres. Hi ha vida després del Barça!

4/10 Ells han treballat més el scouting. Cada partit és una història i s’ha de preparar com a tal. Ja no s’hi va al soterrani a mirar vídeos?

5/10 L’Alba li ha tirat la pilota a la cara d’un rival. No passa res, és una pilota, no un martell.

6/10 Passar-se la pilota està molt bé i és molt maco però per fer gols s’ha de xutar.

7/10 Avui al bar l’entrepà de llom estava sensacional. Han canviat el pà que utilitzaven abans i s’ha notat. A vegades s’han de fer canvis.

8/10 Això d’avui és una broma al costat de la notícia que en Sandro es tornarà a presentar a les eleccions. No me’n fio jo d’en Sandruscu.

9/10 Hagués estat interessant avui posar-se dins la ment d’en Pep. Amb qui anava? Per què? Lluitava contra els seus pensaments? Guardiolator!

10/10 Tal i com ha lamentat una seguidora de la taula del costat: ‘Piqué no és Beckham’

Just ja després de publicar els tuits i malgrat les avançades hores de la nit en què ho vaig fer, les reaccions no es van fer esperar. La Catactiva me’ls aprovava tots excepte el cinquè (l’Alba s’ho podria haver evitat això de tirar la pilota al cap d’un rival la veritat). En Pep Guasch em responia l’últim tuit amb un “amén”, potser jugant amb el concepte 10 manaments, no ho sé. El setè manament (m’ha fet gràcia això dels manaments) és el més enginyós o almenys a mi m’ho sembla. I si, tant la Maria Padrós (culé culé, i sino vegeu la seva foto de portada) com l’amic EnOcasionesVeoBares el van retuitejar (aquest últim potser per la comparació amb l’entrepà jeje, molt gran l’Alberto!).

logo del facebook

Vaig aprofitar la feina feta per publicar-ho també al meu compte de Facebook, on 21 amics (amics potser també a la vida real) van apretar el botonet de “M’agrada”. En un dels tretze comentaris, en Carles proposava la mini reflexió número 11:
“Si Messi està lesionat no pot jugar. El truc del dia del PSG per sortir a fer por cola pels últims minuts però no tot el partit”.
Gràcies Carles per l’aportació, t’aprovo la mini reflexió número 11 🙂
Per altra banda, en un altre comentari en Marcel em reclamava que obrís un blog i ara en parlaré d’això.

I és que sou molts els que, ja sigui perquè em seguiu per les xarxes socials o perquè em coneixeu bé, em reclameu que obri un blog. I a més m’ho dieu així de forma molt violenta i contundent: “Fes un bloc Àlex!!!”. Bé, dir-vos que el blog ja el tinc des de fa unes setmanes però el cert és que tinc altres ocupacions i prioritats ara mateix. Però què coi, des de fa un temps que moltes hores de la meva feina són les que dedico a escriure en diferents blogs corporatius (a més la Comunicació 2.0 és en definitiva escriure). I jo em pregunto: “per què no buscar un forat cada dia i escriure per mi, dels temes que m’agraden o vulgui parlar?” Doncs això és el que faré, a partir d’ara treuré temps d’on sigui per escriure del que vulgui. I això també inclou parlar dels temes als que em dedico professionalment i que com molts ja sabeu són el Marketing Digital i la Comunicació 2.0. En parlaré perquè són temes que, a part d’interessar-me, tinc la sort que també m’agraden. Una sort buscada tot s’ha de dir, ja que sempre he procurat fer el que m’agrada. Un dia en parlaré d’això, de l’enorme poder que té el dedicar-te en quelcom que t’apassioni, que t’agradi, que et motivi.

Abans d’acabar, sabia que em deixava de dir alguna cosa i ja ho tinc. Abans dels ja famosos meus deu tuits (fins i tot en parlen a la Guayana Francesa) havia començat amb el que us poso a continuació, potser pensant encara amb el noi que havia tirat la cadira al bar:
“Pels que us costarà dormir només recordar-vos que avui el Barça d’handbol ha guanyat la lliga. Mira, algu és algu”
La frase la retuitejava el compte Twitter de la Barcelonasfera entre els seus 1.495 seguidors. Entre els seus i els meus, segur que a algú si que vam ajudar a adormir-se. Ah! i és veritat eh, el Barça d’handbol va guanyar la lliga ahir.

Finalment, amb força son ja i escoltant Rac1 de fons, vaig acabar amb un: “bona nit i tapa’t. Avui, més que mai. Força Barça!”

Doncs això, Força Barça!

Àlex Castells

Anuncis

Deixa un comentari

Filed under Parlant del Barça, Xarxes Socials / Social Media

Deixa un comentari

