Mini-queixa als del Cibernarium, així en plan bon rotllo

cara de decepcionat

Avui m’ha passat una cosa i he fet aquesta mini-queixa als del Cibernarium, per escrit, així en plan bon rotllo. Com ho veieu? M’agradaria saber la vostra opinió 😉

“Hola bona tarda,

El motiu del meu escrit és per notificar-vos el meu descontent pel fet succeït avui.

Fa uns dies em vaig inscriure a l’activitat “Arquitectura de la informació: garanteix una bona experiència d’usuari” i avui havia arribat el dia de fer el curs, de 9 a 12. Bé doncs, jo, degut a que m’he confós d’edifici, ja que era el primer cop que venia al MediaTic, he arribat a les 09:30. Em sap molt greu fer tard, de fet mai faig tard. Però ja se sap, algun dia passa això d’equivocar-te de carrers i confondre l’edifici amb un altre, i així anar perdent temps fins fer tard. Doncs això és just el que m’ha passat avui, però jo corrent perquè m’interessava molt aquest curs. I de fet, no és que el faci per ganes (que també) sino que el faig per aprendre i créixer professionalment.

El cert és que quan arribava a aquesta hora la persona que estava a recepció no m’ha deixat passar: “no et puc deixar passar noi, hauràs d’esperar al descans si vols”. El descans era a les 10:30 i entenc que uns 20 minuts, per tant entendreu que no em valia la pena esperar-me més d’una hora per després només poder disfrutar de la última de les tres hores del curs.

Però el que si que em valia la pena era entrar a les 09:30 i disfrutar de 5/6 parts del curs. Em perdria el principi però és igual, jo no faria anar malament al grup. Simplement m’hagués assentat i ja està. Tant hagués interromput al curs la meva entrada per la porta? Si, potser hagués despistat a la gent durant 5 segons però, per això no m’ha deixat entrar? I per què si a la mitja part? Bé, no ho acabo d’entendre tot plegat, però és possible que sigui perquè m’ho miro des de la meva òptica i vosaltres us ho mirareu des de la vostra, que ja passa a vegades.

Malgrat tot, volia transmetre la meva decepció per escrit. Que potser si hagués hagut de fer una carta i tirar-la a la bústia no ho hagués fet però així és molt més ràpid 😉

Aprofito també per dir que si us plau no se’m tingui en compte aquest retard per futurs cursos i que si us plau no em penalitzi ni res d’això perquè entendreu que he fet tard per una causa aliena. No estava esmorzant al bar per entendre’ns.

gràcies
Àlex Castells”

Actualització amb la seva resposta, només 28 minuts més tard:

Benvolgut Àlex:

Entenem el seu malestar; tanmateix la persona de la recepció no ha fet més que aplicar la normativa de Cibernàrium, que està indicada en la pàgina de l’activitat:

contestació queixa Cibernarium

contesta queixa cibernarium

Estem d’acord amb vostè en que qualsevol persona pot confondre’s d’edifici però en un espai on acollim més de 90.000 usaris anualment no ens podem fer càrrec de tots els imponderables que afecten als usuaris. Per aquest motiu s’ha fixat un marge de tolerància de 15′, a partir del qual ja no es permet l’entrada a l’aula.

Atentament

Cibernàrium
Barcelona Activa / Ajuntament de Barcelona”

I jo dic:

Ok, doncs res, apliquem la norma.

Salut!
Àlex

Anuncis

Deixa un comentari

Filed under Altres

Deixa un comentari

