10 mini-diàlegs que m’he inventat, així a l’atzar, així amagant un sentit (o no)

1.- “Mira, diga-li al teu marit que no es preocupi. Que es reinventi i ja està” – “D’acord, així li diré” – “Espera espera. Són 100 euros!”

2.- “Mira fill, l’anglès és molt important. Sense l’anglès no vas enlloc” – “Yes, I know mum. How are you?” – “Sandra”

3.- “Va vinga, avui t’ajudaré! Sucaré una mica de pà amb tomàquet. I així també pico quatre olives. És que em sap greu que sempre cuinis tu”

4.- “Miquel, tu ets molt indecís oi?” – “Potser, depèn” – “jaja si que ho ets si” – “I tu ets un poca-solta…o un babau…o un ximple” – “jaja”

5.- “Ara el compres integral l’arròs?” – “Si, és que em cuido, saps” – “Molt bé, estic molt orgullós de tu” – “Acosta’m la maionesa si us plau”

6.- “Què hi ha avui per sopar?” – “Arròs blanc” – “Per acompanyar què?” – “Per acompanyar res” – “No m’ho esperava això de tu”

7.- “Estàs molt guapa” – “Gràcies” – “De beure fem una ampolla de vi?” – “No, jo aigua” – “Aigua???” – “No, era per veure com reaccionaves. Adéu”

8.- “Això no us ho ensenyen a l’escola nen?” – “No, papa, a l’escola no fem l’idiota” – “M’has dit idiota???” – “No” – “Ah, pensava.”

9.- “I tu a què et dedigues?” – “Si mira, jo sóc emprenedor” – “I amb això es guanyen diners?” – “A mi m’és igual els diners. Sóc emprenedor”

10.- “On dius que treballes ara?” – “A un co-working àvia” – “Co què?” – “un espai de col·laboració, on flueixen les idees” – “Estàs bé?”

Àlex Castells

Anuncis

Deixa un comentari

Filed under L'Àlex escriptor i guionista

Deixa un comentari

