Increïble història del loco Bielsa a la seva despedida de San Mamés

Un tuit d’en Jordi Costa em portava a l’enllaç d’aquesta notícia que havia sortit a la llum unes hores abans gràcies al tuit de @locosxbielsa. 564 retuits amb poques hores viralitzaven la notícia a gran velocitat. I és que la notícia, que he extret íntegrament, bé que s’ho valia.

En aquests temps tan tèrbols, plens de successos i mal rotllo, s’agraeix llegir que encara hi ha persones que donen alguna cosa de valor sense esperar res a canvi. Bé si, però un canvi molt desigual. Materialment parlant, que no ho és tot. Que al final no és gairebé res.

Eres muy loco Bielsa. Eres muy grande!

Increïble història del loco Bielsa a la seva despedida de San Mamés

Document extret íntegrament de @locosxbielsa

“Al terminar la despedida de San Mamés, un socio del Athletic espera la salida de Marcelo Bielsa, para dar ánimos y su particular adios a un hombre que el socio en cuestión admira y que no duda de que será su ultimo partido con el Athletic. Sale Bielsa y muy amablemente atiende a este socio. En un momento de la conversacion Bielsa se fija en una chapa que lleva el socio, una foto del propio Bielsa y la leyenda Bielsa Karajo. De repente Bielsa le dice al socio que le gustaría tener esa chapa como recuerdo, que le haría mucha ilusión llevársela justo en el mismo momento que abandona San Mamés. El socio por supuesto que se la ofrece y además encantado. Mientras el socio se la está quitando, Marcelo le dice que no la acepta como regalo y que para que la acepte debe producirse un intercambio de regalos. Ni corto ni prezoso, Marcelo se quita su reloj y se lo ofrece al socio por la chapa. El socio duda, ante la diferencia de valor no ve bien el cambio. Marcelo insiste y sentencia, no importa el valor en metálico de ambas cosas sino que lo mas importante es que tienen el mismo valor sentimental.
Se produce el cambio, unas palabras más entre ambos. Un adiós Marcelo y que le vaya bien por parte del socio. Y un Agur y hasta siempre por parte de Marcelo.”

Àlex Castells

Advertisements

Deixa un comentari

Filed under Altres

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s