La rumba dels bombers de Vic, la lletra

Setmana intensa de vídeos virals fets a casa nostra. Després de #ComprarEnSabadell arriba ara La rumba dels Bombers de Vic – que per cert no tenen res a veure l’un amb l’altre.

El vídeo m’ha semblat genial, i aquí us poso la lletra, que també m’ha semblat genial. La lletra de la rumba dels Bombers de Vic, una cançó que té tots els ingredients per convertir-se en una de les cançons de l’estiu a casa nostra. Us hi jugueu alguna cosa? 😀

Que la il·lusió de fer petites bestieses i el bon humor ens acompanyin sempre.

“Mira que ets bonica i eixerida
fa dies que t’observo amb atenció
tu sempre ens mires quan tenim sortida
i et passen pel davant amb les sirenes i el camió.

I si algun dia ens creuem pel camí
i si algun dia t’acostes a mi
t’ensenyaré com fem servir la manguera
quan hi ha un incendi i la gent es desespera.

Jo sóc un bomber del parc de Vic
també apaguem incendis més avall del melic
i no ho dubtis mai, vindrem amb dos segons
si truques i ens dius que se t’encenen els fogons.

L’altre dia anava a comprar el pa de bon matí
i et vaig veure allà asseguda llegint al banc d’un jardí
i com que estaves d’esquena et vaig tocar la sirena
i et vas girar picant l’ullet sense dubtar.

I si algun dia ens creuem per la vida
i si algun dia ens fem una casa a mida
t’ensenyaré a més a més de la manguera
que som bona gent i a la cuina ningú ens supera.

Jo sóc un bomber del parc de Vic
també apaguem incendis més avall del melic
i no ho dubtis mai, vindrem amb dos segons
si truques i ens dius que se t’encenen els fogons.

Jo sóc un bomber del parc de Vic
també apaguem incendis més avall del melic
i no ho dubtis mai, vindrem amb dos segons
si truques i ens dius que se t’encenen els fogons.

Jo sóc un bomber del parc de Vic
també apaguem incendis més avall del melic
i no ho dubtis mai, vindrem amb dos segons
si truques i ens dius que se t’encenen els fogons
si truques i ens dius que se t’encenen els fogons.”

Àlex Castells

Deixa un comentari

Filed under Altres

Deixa un comentari

