La cronologia del meu primer dia al programa #Etiquetats

Fa temps que volia anar-hi però no va ser fins ahir, que vaig disfrutar en directe del programa #Etiquetats. I puc dir que m’ho vaig passar molt bé.

Pels que no ho sabeu, Etiquetats és el primer programa que produeix TV3 i que només es pot veure en format online. Que només es pot veure per Internet vaja. Estic convençut que aquest és el camí. Que la televisió desapareixerà tal i com la coneixem ara.

De fet, sempre recordaré les paraules d’un professor de màrqueting que vaig tenir fa temps i al qual admiro molt: “Això de la TDT no hauria d’haver existit mai. S’hauria d’haver donat el salt directament a la TV per Internet. O són uns incompetents o ens estan prenent el pèl”.
Jo estic totalment d’acord amb aquestes paraules, però d’això ja en parlarem un altre dia 😀

Dir que el format del programa em va agradar força. És una barreja entre entreteniment, tendències, música i humor on tot és molt dinàmic. En part gràcies al plató, que em va agradar molt. Els presentadors s’estan movent constantment entre els diferents espais. I aquest dinamisme també es transmet entre el públic, que participa constantment.

Els dos presentadors, en Valentí Sanjuan i la Bibiana Ballbè, són frescos i espontanis. Encara que en Valentí guanya per golejada. Opinió personal clar, però ahir vaig poder notar com la Bibiana, fora de càmera, no és la Bibiana alegre i somrient que veiem per la televisió.

Molta gràcia del programa recau en els col·laboradors. Hi ha els fixes, com el Loulogio o El Niño de la Hipoteca. I els esporàdics, que ahir van ser en Llucià Ferrer i l’humorista Godoy.

Jo, com és costum en mi, vaig tuitejar el programa des de la meva compte de Twitter. I aquí us deixo una mica el que vaig dir, junt amb les fotos que vaig fer. I així també serveix com a mode de cronologia de l’#Etiquetats d’ahir. Un pugrama mol xulu 😉

_______________________________________________

LA MEVA CRONOLOGIA DEL PROGRAMA

Vaig arribar dels primers i només entrar em va agradar molt el plató. Amb tot de coixins pel terra perquè s’hi asseiés un públic que es triplicaria en només uns minuts. No hi cabria ni una agulla!

plató d'#Etiquetats (1)

plató d'#Etiquetats (2)

La primera actuació musical va ser a càrrec dels Ol’green. Em va agradar molt aquest grup, que seria algu així com una barreja de gospel, soul i cant coral en català. Molt simpàtics tots. Ah, i participaran al nou concurs musical de TV3 que començarà al setembre, ‘Oh Happy Day’. Els seguirem de ben a prop pel seu Twitter 🙂

Ol Green

grup Ol Green

plato del programa etiquetats

Després va ser el torn de l’humorista uruguaià Godoy. Tot i que no sóc gaire fan del seu humor reconec que vaig riure una mica amb algunes de les seves perles. “La vida es una mentira” seria el seu lema, el qual transmet en cada una de les seves bromes. A la seva contra, podríem dir que el seu poc feeling amb la Bibiana no va ajudar gaire.

#Etiquetats (7)

Seguidament el locutor i polifacètic Llucià Ferrer va ser entrevistat per una tímida noia. El bo d’en Llucià ens va explicar com van ser els seus inicis a Ràdio Manlleu i sempre al costat del Barça. Que sempre ha fet el que ha pogut. I com ara no es pot queixar, amb nous formats i programes com L’aprenent.
Per cert, mireu quina samarreta porta el càmera. Curiós no? 😀

#Etiquetats (8)

El programa va continuar amb la ja clàssica intervenció de ‘El Niño de la Hipoteca’. que just ahir feia 31 anys, i ho va voler celebrar amb tots nosaltres, amb una cançó especial del Bob Marley.

El Niño de la Hipoteca

Es veu que aquest ‘niño’ té molts fans i just al costat meu s’hi asseia una d’elles. La noia, molt maca, li va fer un pastís especial pel seu aniversari. Això és una autèntica fan i el demés són tonteries.

fan de El Niño de la Hipoteca

En Thous i en Valentí Sanjuan, dos amants de l’esport extrem, van comentar després les seves peripècies a l’aïgua amb unes coses molt extranyes.

Thous

Les cançons del grup Blaumut van donar per acabat el programa. On també hi va haver temps per menjar una mica de pizza Casa Tarradelles i prendre una Estrella Damm. Dos dels patrocinadors del programa junt amb Gas Natural. Suposo que a aquests últims el pressupost no els hi donava gaire cosa però algu per refrescar-nos ens hagués anat bé. Perquè feia molta calor.

espai del plató d'etiquetats

grup Blaumut a Etiquetats

I jo encara vaig tenir temps per fotografiar als dos frikis que tenia al costat 😀

frikis d'Etiquetats

Salut my friends!
Àlex Castells

Anuncis

Deixa un comentari

Filed under Events 2.0

Deixa un comentari

