Confessió personal: jo era el Community Manager d’en Pere Navarro

“Perdoneu però que era obligatori veure l’entrevista al #presidentMas? Em vindran a buscar els mossos per deslleial o algo? Quin borreguisme!”.

Ja no puc més. Ho he de dir. Jo vaig ser la persona que va escriure això. Com a Community Manager d’en Pere Navarro. Des de la seva compte de Twitter.

Tot va passar molt ràpid. Jo aquell dia venia del bar amb uns amics. Cada dilluns ens reunim, fem unes cerveses. I així els dilluns no es fan tan dilluns.

Però aquelles cerveses… Des d’aquell dia que ja mai més vaig al bar un dilluns. Mai més quedo amb els amics. Ja gairebé ni dormo. Només pensant amb el maleït tuit. Amb el maleït error. Aquelles cerveses… Mai hauria d’haver-me begut aquelles cerveses.

Un click. Un simple click pot canviar moltes coses. Jo tinc totes les comptes de Twitter associades al Tweetdeck. Això no és més que una eina per gestionar millor i més eficaçment diferents comptes de Twitter. Però aquell dia el Tweetdeck em va fer una mala passada.

Vaig trigar només uns segons en donar-me compte del meu error. Però ja va ser massa tard. Els tuiters catalans són més ràpids que un llampec. I algun d’ells ja es va encarregar de capturar-ho. “Maleït sigui! Només per uns segons i tothom ja ho veu”. Però així és la xarxa. I així és Twitter.

I jo ja no puc més. La meva confessió va per tots vosaltres, però sobretot per mi. Ho dic ben alt, clar i català. Perquè només va ser per culpa d’un click. I jo, ara, estic ben tranquil:  Jo era el Community Manager d’en Pere Navarro!

Àlex Castells

Això és una innocentada però la última part no. Sóc Community Manager i porto algunes comptes (la d’en Pere Navarro no).  Si estàs buscant algú, ja sigui per gestió de Xarxes Socials, Comunicació 2.0 o Redacció Digital, pots contactar amb mi via Twitter mateix. I segur que et podré ajudar.

Anuncis

Deixa un comentari

Filed under Altres

Deixa un comentari

